:
Seriefrämjandets årsmöte 2013

HX.09.09.21-01_top

Nu närmar sig Stockholms Internationella Seriefestival. Seriefrämjandet är i år officiell medarrangörer och står bland annat för inbjudan av internationella gäster. Vi kommer även att dela ut Seriefrämjandets Stora Fanzinpris, leda debatter och diskussioner på scen, ha en monter med medlemserbjudanden med mera.

Dessutom har vi i år förlagt föreningens årsmöte till festivalen, närmare bestämt lördagen den 27 april, klockan 17.30 i Studio 3 på Kulturhuset. Alla medlemmar är välkomna. Glöm inte att att med röstningsblanketten, som sänts hem tillsammans med verksamhetsberättelsen och kallelsen till årsmötet.

Ursprungligen publicerad på Seriefrämjandet.

About Fredrik Strömberg

Fredrik Strömberg är författare, journalist, pedagog och curator. Han är ordförande i Seriefrämjandet, en av redaktörerna för tidskriften Bild & Bubbla och lärare på Serieskolan i Malmö. Han är författare till böcker som Black Images in the Comcis, The Comics Go to Hell, Comic Art Propaganda och Swedish Comics History.
This entry was posted in Föreningsnytt, Förstasidan. Bookmark the permalink.